Informatii retur
Salut :)
Daca ai ajuns la aceasta pagina, inseamna ca unul din produsele noastre nu este pe placul tau, nu s-a potrivit cu dispozitivul tau sau ceva s-a intamplat. Nicio problema. Ai 14 zile timp in care poti sa te razgandesti, sa il returnezi, sa il inlocuiesti cu un alt produs sau sa iti restituim contravaloarea produselor. Noi suntem aici sa rezolvam orice problema poate aparea in interesul tau. Astfel, ai retur GRATUIT la EasyBox. Ne poti raspunde la unul din mail-urile primite de la noi sau ne poti scrie la contact@marketbox.ro si noi te vom contacta pentru solutionare.
Program de lucru pentru informatii / comenzi telefonice: 09-17.00 de luni pana vineri.
Pasi retur:
Tot ce trebuie sa faci este sa ne trimiti un email sau sa dai un reply la unul din email-urile primite de la noi care sa cuprinda urmatoarele informatii: numarul comenzii sau al facturii, cont IBAN cumparator, produsele si cantitatile care se vor returna. De aici, ne vom ocupa noi pentru toate detaliile legate de transport, inlocuire sau restituirea contravalorii produselor. Atat de simplu :)
In 48 ore de la primirea produselor de catre vanzator, in cazul in care acestea sunt conforme, se va efectua transferul bancar in contul indicat.
Rambursarea sumei reprezentand contravaloarea produselor se va face in contul bancar indicat in cererea de retur. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti. Costurile de returnare ale produselor catre vanzator sunt suportate de catre cumparator.
Returul poate fi solicitat atat de catre persoane fizice cat si de catre persoane juridice daca produsul livrat este nefunctional sau a fost livrat gresit.
Se accepta un singur retur gratuit pe comanda sau client.
Politica de Retur
Dispozitii legale
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare
In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la vanzator.
Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.
Atentie: Din motive de igiena castile In-Ear nu se pot returna.